Ubytování na kolejích na semestr či celý rok

Zajistěte si ubytování na jeden nebo dva semestry na některé z kolejí MU.

Nástup na koleje

Termíny nástupu

Pro nástup na koleje jsou vyhlášeny následující termíny:

9. 9. 2021 8.00 – 19.00 hod.
10. 9. 2021 8.00 – 19.00 hod.
11. 9. 2021 8.00 – 19.00 hod.
12. 9. 2021 8.00 – 19.00 hod.

Na kolejích bez non-stop recepční služby je ubytování mimo vyhlášené dny nástupu možné pouze v pracovních dnech 08:00 – 15:00 hod.

Na co nezapomenout

Při ubytování je student povinen předložit doklad totožnosti (OP, pas), ISIC kartu (studenti 1. ročníku mohou ISIC doložit dodatečně), vyplnit a podepsat registrační kartu.

Často kladené otázky

Zarezervoval/a jsem si lůžko v kolejích, ale nechci se ubytovat, protože budu bydlet jinde nebo nebudu studovat MU

Rezervované lůžko lze zrušit zasláním e-mailu se žádostí o zrušení rezervace na adresu: ubytovani@skm.muni.cz. Pokud bude žádost doručena nejpozději 31.8. daného roku, bude vám vrácena na SUPO rezervační kauce. Po tomto termínu kauce propadá.

Mohla bych nastoupit na kolej až 25. 9., i když mám smlouvu uzavřenou od 15.9? Vracím se ze zahraniční stáže a dříve než uvedený termín nastoupit nemohu.

Student, který řádně uzavřel ubytovací smlouvu a zaplatil rezervační kauci, má lůžko rezervované do 30. 9. 2021, včetně. Na kolejích bez stálé recepční služby (Tvrdého, nám. Míru, Mánesova, Klácelova a Veveří) je nástup možný pouze v pracovní dny 8 - 15 hod (netýká se „hlavního nástupu“). Při nástupu později než 30. 9. 2021 je nutné požádat o prodloužení rezervace e-mailem na adresu ubytovani@skm.muni.cz s uvedením data nástupu. Kolejné se při rezervaci platí ode dne zahájení ubytování dle smlouvy (náhrada za pozdní nástup).

Můžu si před nástupem prohlédnout rezervovaný pokoj? Případně změnit, když se mi nebude líbit? Můžu po ubytování kolej zrušit, když se mi nelíbí?

To bohužel není z provozně organizačních důvodů možné. V době nástupu je nutné během 2 dnů odbavit více jak 3tis. studentů. Pokud však na pokoji zjistíte jakýkoli problém, nedostatek či závadu, řešte to okamžitě s ubytovatelkou, ubytovatelem (příp. recepční) příslušné koleje. Pokud Vám přidělené lůžko z nějakého důvodu nevyhovuje, je možné se domluvit v rámci volných lůžek na výměně (po nástupech na ubytování).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info